Tuesday, May 24, 2011

Kalender

Assalamualaikum semua....

Korang pernah terfikir dan rasa membazir tak membeli kalender?. Aku rasa kalau orang yang kerja ngan kerajaan atau swasta, terutamanya pekerja lah...kalender akan dapat free kn? sebab majikan dah belikan dan beri sorang satu tak pun satu department satu kalender betul tak?. Ermmm....sama lh macam aku, majikan dah belikan dan dapat lagi daripada kementerian... Tapi aku nie suka mencuba buat sesuatu hasil aku sendiri. mereka reka sendiri.... Alaaa....lagi pun komputer kan ada guna lah dengan sepenuhnya. Teknologi dah canggih....cuma ubah tahun dan tarikhnya sahaja.

Di sini aku nak kongsi ngan korang hasil kalender yang aku buat sendiri. korang nak tengok tak?..ermmm...peduli apa aku korang nak tengok ke tak aku nak tunjuk jugak kat korang...jgn marahhhh haaaa.....jom kita layan gambar di bawah.....





Walau pun tak lh sehebat mana kalender aku nie, tapi kalender nie akan jadi kenangan abadi buat aku sampai bila bila...

No comments: