Tuesday, May 24, 2011

Ganguan Emosi!

Errr......geramnyaaaa........, time time macam nie lah semuanya nak dibuat dengan serentak. Dah tergopoh gopoh dibuatnya. Nie jam lh sibuk dengan minggu sukan dan nie jam jugak lh nak bagi anugerah tapi bukannya semua dapat bagi...nie semua menggangu emosi aku... Bab sukan dh lh pro sesangat, bila ada latihan tak dapat datang pulak. Bila kalah orang diperkata katakan....tapi pada masa yang sama kna latihan nyanyi pulak...bukannya jadi penyanyi band tapi, penyanyi koir je...hehehe... pada mulanya ktanya lagu yang akan dibawa tue kne buat perasmian dulu...tiba tiba bos suruh nyanyi lagu tue jugak masa hari beri anugerah tue...

Habis semua program tergendala....bukan aku je, kawan kawan aku yang lain pun sama. Tapi apa boleh buat terpaksa lh kne buat pilihan yang dipaksa pilih kerana tarikhnya dah hampir..terpaksa lh berkorbankan latihan sukan.

Sebenarnya bukannya apa, aku nak cuba skor dlm sukan tue aku boleh buat skor tinggi 130 mata ke atas...aku nak cuba improvekan permainan aku...sukan pun dah tak lama lagi... kawan kawan aku yang lain semuanya orang lama dah memang pro boleh skor lebih 130 mata ke atas so, aku pun nak jadi macam diaorang jugak...

Takpa lh alhamdulillah....terima kasih Allah...mungkin nie semua ada hikmah disebaliknya...sekarang emosi aku pun dah ok sikit sebab dh luahkan kat entry nie... Aku boleh! Aku boleh! Aku boleh!....

No comments: