Friday, April 13, 2012

Masih Tiada Perubahan

Lanjutan kisah budak bermasalah di tempat keje aku. Setakat pemerhatian aku sehingga kini, apa yang dinasihat dan ditegur langsung tiada tindakan +ve bahkan sama sahaja. Keje yang aku minta tolong buatkan langsung tak dibuatnya. Tak kan aku nak ulang, ulang dan ulang....nanti jiwa tertekan pulak. Aku pun sampai dah malas nak tegur dan minta tolong kecuali terdesak je.

Kalau diikutkan sekarang nie memang dia tak takde keje langsung. Keje yang aku nampak dia berFB memanjang di tempat dia tue. Keje yang aku mintak tolong tue memang bos aku yang suruh dia buat dan aku dah menyenangkan keje dia tapi langsung tak diendahnya.

Errrmmm.....aptblah budak nie. Aku rasa budak macam nie dah kena ditukarkan keje di department lain lah. Letihlah kitaorang tak pasal-pasal kena pantau dia setiap hari.  Tolooooooong!!!!!lah beri kerjasama wahai budak.....janganlah buat darah kami nie naik dan menghilangkan mood baik kami pergi keje ye budak!!!!

silalah comment post ini...

No comments: