Friday, April 13, 2012

Mata Oh Mata Kenapa Semakin Kuyu Nie...Tak Leh Handle

Wahai mataku kenapalah engkau semakin kuyu, kuyu dan kuyu dan terus terlelap sampaikan aku sudah takleh nak handle lagi nie!!!!!.....tapi heran kan dalam mata kuyu, kuyu tangan masih boleh menaip lagi. hahahahaha......itulah dia keajaiban dan keistimewaan yang aku ada. Pui!! padahal tahan mata sekejap sebab nak siapkan entry.

Biasalah kan lepas makan, perut pun dah kenyang dan mata pun memainkan perananlah. Keje pulak hari nie tak berapa buzy sesangat yang ada keje membaca. Keje membaca nie memang melalaikan lagi adalah. Apa yang dibaca langsung tak masuk dalam otak dan baca berulang-ulang, paham tak jugak.

Ok lah ye mata aku dah tak boleh handle lagi nie, aku nak rehatkan mata aku sekejap. lepas tue nanti lajulah aku buat keje. Ok bye!!!


silalah comment post ini...

No comments: