Thursday, April 26, 2012

Dapat Jugak Makan Durian

Keinginan ibu mengandung nie memang kadang-kadang tak leh nak dikawal. Tapi aku bersyukur alhamdulillah aku taklah ngidam yang bukan-bukan sangat bila nampak depan mata baru aku rasa macam nak makan. Sebelum gaji ari tue aku ada nampak durian dan tekak nie ada jugak terasa macam nak makan tapi tahan je sebab duit tak cukup kan. Bila hari ke hari terlupa pasal nak makan durian. Semalam kebetulan dah gaji dan suami aku pulak suruh aku beli durian dekat parking pejabat pos dekat ngan opis aku nie. Aku pun belilah 8kg, RM40 (sekilo RM8). Mungkin rezeki aku agaknya semua isinya ok kuning tembaga dan manis.

Kalau diikutkan aku sekarang kena kurangkan makan makanan yang manis-manis nie hal maklumlah dah saspek ada kencing manis.....tapi aku tak minum air manis tau lepas makan benda manis aku minum air masak je. Sekarang nie minum air masak bergelen-gelen sebab nak cover makan manis. pandai tak aku? hehehehehe......

silalah comment post ini...

No comments: