Tuesday, January 17, 2012

Susu??? Perlu ke Minum Susu???!!!

Susu?!, perlu ke ibu mengandung kena minum susu?, kalau tak minum tak leh ke?, apa akan terjadi pada my baby?.....macam-macam perseolan bermain di fikiran. Ini semua adalah kerana aku tak minum susu. Bau susu pun dah macam nak muntah. Jangan kata susu Horlick pun aku tak minum. Tapiiiii.....kuasa Tuhan, aku hamil nie aku boleh minum susu dengan syarat susu tue sejuk. Susu yang aku minum pun aku beli yang dalam kotak je. Kalau susu tepung...lagi lh tak leh nak telan dan bau.




Ha....ini lah die susu yang aku minum hari-hari. 1 kotak besar untuk seminggu. So, sebulan 4 atau 5 kotak. Sebelum nie ada jugak aku mencuba minum susu anmum. hanya beberapa hari je aku boleh telan susu tue. Sungguh memuakkan dan meloyakan tekak aku. Akhirnya aku dah tak minum susu tue lagi.






Susu enfa mama a+ je aku belum try. Aku ingat nak try jugak. Katanya bagus untuk baby. baby akan jadi cerdik. Ibu mana-mana pun akan nak tengok anaknya membesar dengan sihat dan cerdik, betul tak?. Aku pun mengidamkan anak seperti tue, bukan sahaja cerdik tapi anak yang soleh dan solehah (lagi penting). Ini kerana dia akan menjadi anak yang baik dan menghormati orang disekelilingnya terutama ibu bapanya serta berjaya dalam hidup.



silalah comment post ini...

No comments: