Tuesday, January 17, 2012

CuBa TrY TeSt

Berhari-hari aku menjelajah blog ini untuk aku dapatkan balik page view blog aku. Akhirnya setelah aku cuba try test, aku menjumpai apakah puncanya aku tak leh view my page blog. Puncanya ialah disebabkan iklan churpchrup diletakkan di atas. So, sekarang iklan chrupchrup aku pindahkan ke bawah.


Tapi....aku tak pastilah orang lain adakah sama senasib macam aku tak leh baca my entry. Tak pe tak pe yu all, sekarang dah boleh. Full page view. Cuma background je aku dah ubah. Aku harap perkara seperti ini tidak akan berlaku lagi. Menganggu jiwa dan imosi aku untuk berblog. So, sekarang aku dah happyyyyy........my blog dah pulih seperti biasa. Walau pun kat opis aku nie sekarang FB kne blok pulak, aku tak lah rasa bosan sangat sebab aku boleh berblog.

time tumpukan pada kerja pulak dengan hati yang berbunga-bunga....lalalalalala.....

silalah comment post ini...

No comments: