Monday, August 15, 2011

Lap top Oh Lap Top

Lap top oh...lap top kenapa lah kau buat perangai bila aku sangat memerlukan kau!!!!!!!

Ha.....ini lah masalah aku yang membuatkan mood aku tak baik malam tadi. Aku pun tak faham dengan lap top tue sekejap boleh sekejap tak boleh. Dah tukar yang baru pun amcam tue jugak, dah repair sampai duit kluar RM400 meleyang pun macam tue jugak....hem..hem...hem....menguji keimanan betul lah..

Aku rasa aku kne beli lap top baru kot..jenama apa yg bagus ye selain accer? sapa yang baca entery aku nie beri lah cadangan ye...

Aku malas lah nak mengomel pagi-pagi nie nanti membuatkan mood aku kurang baik pulak. So, setakat nie je lah cite bab lap top aku yg menguji kesabaran aku nie.. Terima kasih bagi sapa yang memberi cadangan ye...semoga Allah sahaja yang membalas kebaikkan anda...


silalah comment post ini...

No comments: