Monday, August 15, 2011

KATAK

KATAK? macam cite dongeng Putera Katak pulak ye...ini adalah kisah katak ada dalam bilik tidur aku malam tadi. Entah datang dari mana tiba-tiba ada. Anak katak ini boleh terbang tau!. Dalam fikiran aku dah fikir bukan-bukan dah. Aku pun baca lah ayat kursi banyak-banyak. Aku pun ambil inisiatif aku sembur dengan Reset dalam bilik aku tue. Satu bilik berbau, bukan katak je mabuk, nyamuk pun mapus. hihihi...

Aku pun ngadu lah dengan suami aku hal anak katak tadi...suami aku pun cakap "tak kn bee nak kena balik pulak semata-mata ada katak dalam bilik, sedangkan bee ada di KL nie?" aku pun ketawa..hehehee.....just nak ngadu je...

So, malam tadi aku tidur dalam ketakutan. Lampu pun aku tak matikan takut anak katak tadi datang balik. Alhamdulillah sampai ke pagi aku tidur. Tetapi semasa waktu sahur, aku nak buat air, aku dikejutkan lagi dengan anak katak. Anak katak nie memang bertuah tau asyik terkejutkan aku je...dah lah die boleh terbang. Itu yang membuatkan aku takut, buatnya dia terbang kat aku tak ke keruan aku dibuatnya...katak...katak...

Mintak-mintak lah hari nie tak jumpa lagi....

silalah comment post ini...

No comments: