Tuesday, August 16, 2011

Selesema lah pulak...

Semalam dan hari nie aku diserang virus selesema...Patut lah sebelum nie aku rasa badan aku nie panas semacam rupanya nak demam dan selesema.

Malam tadi lh memang aku terasa sangat keletihannya. Lepas sereka baju aku terus baring dalam bilik. Kononnya nak tunggu suami ku balik dari KL tapi tertidur. Nasib baik aku dengar bunyi kereta, kalau tak memang aku hanyut dibuai mimpi hingus meleleh....eeeeeiiiikkk...tak lah... sebelum aku tidur aku dah hembus dulu. Suami ku pun ada belikan panadol rendam, so aku pun minum air penadol rendam... Baru aku boleh tidur dengan selesa sikit. Terima kasih Bee...

Hari ini aku terpaksa bawa sapu tangan sebab hingus aku nie asyik nak meleleh je..Kerana selesema nie jugak membuatkan kepala aku rasa benggal je...macam nak baring je rasenya..tapi kat office nie tak selesa nak baring. Nie yang menghabiskan masa dengan mengupdate blog.

k lah ye kita jumpa lagi di entry yang lain....


silalah comment post ini..

No comments: