Tuesday, December 11, 2012

hAPPY bIRTHDAY tO mE!!!!

Alhamdulillah syukur kehadrat Illahi dipanjangkan usia dan hari ini genap usiaku 27 tahun. Kononnya mengharapkan encik suamilah orang pertama yang wish beday tapi ermm...hampeh encik suami orang ketiga yang wish, itu pun isteri yang kias-kias. Apa boleh dikatakan dah memang tabiat orang lelaki kot yang tak berapa peka dalam bab tarikh-tarikh istimewa ini. Betul tak, kan..kan..kan..kecik pulak hati kita nie...hehehehehe.........

Pelanggan maxis bila hari beday akan diberi nikmati panggilan suara maxis ke maxis percuma. Aku pun tak tahu nak call sapa, nak call encik suami tengah sibuk kerja, abang-abang dan kakak pulak masing-masing guna celcom dan kawan-kawan pulak takut mengganggu mereka so, jalan penyelesaian panggilan free dibiarkan sahaja. Hari ini pulak aku kerja luar so, tiada masa nak call orang sana sini yang tiada kepentingan.

Dulu masa bercinta memang menggunakan peluang ini sepenuhnya sehinggakan sanggup tunggu jam 12.00 am untuk tunggu orang tercinta wish dengan bergayut telefon sehingga nak merah telinga, panas. Sekarang dah berumahtangga semuanya berubah. Tak lagi bergayut telefon berjam-jam. Ada pasangan menyambut dengan kegembiraan sampai membuat majlis dan ada juga pasangan yang tak pernah langsung meraikannya semenjak berkahwin. Aku bersyukur jugaklah suami aku wish walau pun sebenarnya dia lupa hari ni beday aku.

Hadiah kata encik suami dah diberi awal so, tiba tarikh beday tak dapatlah hadiah. Hadiahnya ialah samsung Galaxy Tap 10.1, hadiah ini bukan sahaja sebagai hadiah beday tapi hadiah kelahiran baby dan anniversary.....tak kisahlah yang penting kasih sayangnya pada aku dan anak tak pernah kurang dan sepenuh hatinya sepanjang hayatnya. Itu sudah memadai padaku.
Terima kasih Bee atas kasih sayang yang Bee curahkan kepada Sayang dan anak, semoga keluarga kita bahagia dan kekal buat selamanya. amin..

silalah comment post ini...

No comments: