Wednesday, May 23, 2012

Check up terkini

Salam kawan-kawan...semalam aku pergi check up di Klinik Bandar Mas jumpa doktor pakar. Hal maklumlah disaspek kencing manis so, kenalah jumpa doktor pakar. Tapi alhamdulillah setakat nie 3 kali aku check, bacaan kencing manis aku semuanya ok.

Aku juga bersyukur kehadrat Allah S.W.T yang baby aku sekarang dah pusing ke kedudukan yang betul. Masa sebelum nie setiap kali jumpa doktor baby aku songsang, mungkin doa aku dah dimakbulkan oleh Allah. Alhamdulillah.....

Semalam jugak doktor pakar ada buat scan perut aku, ermm....berat baby aku dah bertambah sekarang beratnya dah 2443g. Jantinanya juga dah nampak dengan jelas. Korang nak tengok? jom saksikan gambar ini:


Rase-rase korang paham tak tengok gambar nie?, aku pun tak berapa paham sangat tapi inilah gambar jantinanya. Muka dah tak nampak sebab baby dah turun. Takpelah tak nampak mukanya, asalkan baby aku sihat. Kalau korang tahu korang tekalah apa jantina anak aku nie? hehehehe......

Pergerakan aku sekarang dah terbatas, jalan pun dah macam robot dan naik tangga dah tak larat sangat....bila semakin hampir nie. Perasaan pun tak dapat nak digambarkan dan diluahkan. Orang yang ada pengalaman sahaja tahu macam mana perasaan itu, betul tak ibu-ibu mengandung?. Doa-doakanlah untuk aku ye kawan-kawan semoga aku dapat melahirkan anak aku dalam keadaan selamat semuanya, amin..

silalah comment post ini...

1 comment:

armouris said...

terjumpa info ni, pasal kencing manis… sharing is caring :) - Video/Gambar Potong Kaki Kerana Kencing Manis