Wednesday, May 9, 2012

Baby Songsang, Apa perlu ku buat!!!!!

Assalammualaikum bg yg beragama islam dan Hi bagi yang bukan islam. Aku rasa dah lama beno aku tak menaip cite dalam blog aku nie. Hari nie terajin pulak jari-jemariku nak menaip.

Kali nie aku nak luahkan pasal baby ku songsang. Masuk kali ke-2 (termasuk hari semalam) aku scan baby ku masih songsang. Ya Allah aku cukup risau bila babyku songsang. Lagi pulak doktor cakap kalau baby masih songsang sampai aku cukup 9 bulan nie aku akan ditemukan dengan doktor pakar dan kemudian doktor pakar akan tengok baby aku macam mana kalau boleh dipusingkan doktor akan pusingkan kalau tak, mungkin kena operationlah. Ya Allah aku mohon kepadaMu pusingkanlah baby ku pada kedudukannya yang betul, elakkanlah aku daripada operation Ya Allah. Aminn.

Walaupun babyku songsang tapi, uri aku di atas. syukur alhamdulillah. Pergerakan yang aku rasa pun selalunya belah atas jarang belah bawah tapi bila setiap kali aku scan pasti dia memusingkan kepalanya diatas.

Errrmmmmm......apa perlu aku buat?. Bercakap ngan baby selalu bila setiap kali aku ke klinik pasti aku akan cakap ngan babyku "kepala kat bawah ye sayang..". Sapa-sapa yang ada pengalaman ke atau cara-cara yang boleh mengatasi masalah baby songsang nie kongsi-kongsilah dengan aku ye, silalah beri comment ye kengkawan.


silalah comment post ini...

No comments: