Tuesday, April 17, 2012

Tak Sabarnya Nak Tunggu Pagi Esok

Tak sabarnya nak tunggu pagi esok. Kenapa mesti pagi esok? ada apa?????errmmm....###@*#@@@**?????

 eerrrrmmmm....hanya aku sahaja yang tahu apa pasal nak tunggu pagi esok.

Haaaaa????? korang pun nak tahu kenapa pagi esok? ish! sebuk aje nak tahu jugak.

Mestilah nak tahu kan..kan...kalau tak nak bagitahu tak yah lah nak menggatal buat entry nie....hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!! yelah..yelah...aku bagitahu...(boleh pulak bermonolog)

Sebenarnya yang aku tunggu-tunggukan ialah My Husband. Hahahaha......kesian korang kan..kan...ingatkan apa tadi yang beria sangat tak nak bagitahu. Rindu ooooo.....dah 3 hari 2 malam tak jumpa cuma dengar suaranya je. Tapi yang paling aku risaukan sebab dia tak berapa sihat sekarang demam dan batuknya belum pulih lagi. Dah lah dalam keadaan macam tue kena drive jauh-jauh pulak. Kesian suami aku.

Petang tadi aku dah carikan air asam jawa untuknya sampai 2 botol aku beli. Air asam jawa yang aku belikan nie susah nak dapat kat AT5. Aku dah cari tapi semuanya jenama lain dan cair sikit, kurang berkesan. Jenama yang aku belikan tadi di kedai ialah NAGATO. Air asam jenama nagato nie pekat sikit. Sebelum nie aku sakit tekak dan batuk, aku minum air asam jawa tue alhamdulillah berkurang dan terus baik dengan izin Allah.

Oklah ye, mata aku pun dah mengantuk esok nak keje. Kalau nak tunggu suami aku sampai pagi esok nanti mengantuk pulak kat tempat kerja. Dah....kena potong markah SKT. Kihkihkihkih......aptb!

silalah comment post ini...

No comments: