Monday, September 26, 2011

Tawaran Lot Kosong...

Ha....sekarang kat opis aku nie ada tawaran lot kosong. Dalam masa 2 tahun kne buat rumah...tapppii..kalau dapat lh...

Pada mulanya aku n the geng nak jugak try masuk tp,  setelah berfikir panjang kitaorang tak jadi lh...atas sebab yang macam-macam lah...Terutamanya dari segi pengurusan kewangan dan nak buat rumah tue nanti..

Kalau orang banyak duit dan pengaruhnya kuat aku rasa mungkin diaorang mudah dapat lot kosong tue. Nak kn lot kosong tue kene interview dulu, kalau lepas dn disahkan bru lh dapat..So, aku rase baik aku cuba beli rumah yang dah siap bina je, tinggal duduk dan uruskan pinjaman dn lowyer klu nasib mungkin pemaju yang uruskan, cuma api n air je kne uruskan sendiri. Dah tak pening kepala nak cari kontraktor buat rumah... Memang lh kata orang bila kita beli lot kosong nie kita boleh dapat rumah yang macam kita nak, tapi kene ingat jika kontraktor yang buat rumah kita tak sama macam yang dikehendaki???mne nak cari duit lagi utk oter!!!!!....banyak wooooo....guna duit...tak sanggup oden....

Kalau aku masuk juga lot kosong tue, aku rasa peluang aku tipis walaupun aku dah berumahtangga dan ia mengutamakan yang dah berumahtangga tapi, kene ingat pegawai-pegawai di opis aku nie pun masih ada lagi yang belum ada rumah...

Ahhh.....malas lh aku nak fikirkn pasal lot kosong tue lagi...aku rasa memang aku tak layak dan tak sanggup....mungkin ada rezeki ku miliki rumah nanti....aminnn...

Bagi kawan-kawan yang masuk try lot kosong tue, gd luck lh! semoga anda berjaya di semua peringkat sehingga dapat duduk rumah deco sendiri...

Jangan lupa pelawa-pelawalah kami nie datang rumah yerk!!!!


silalah comment post ini...

No comments: