Thursday, July 21, 2011

Kebosanan melanda..

Hari nie aku rase bosannnn.....sangat, buat kje pun malas, tengok internet pun ia tak ia just klik2 je..pinggang pulak sakit. Nie tak tau lh sakit krana apa?..Badan pulak rasa macam tak selesa. Kain aku pakai pun terasa ketat hari nie...apa terjadi pd diri aku nie??

Bab makan pulak dah lebih sekali, jam 11.00 pg makan nasi goreng, jam 3.00 ptg makan mee goreng. Tapi badan tetap lemah...Sepatutnya time2 bos takde nie lh nak happy2..buat kerja sendiri, ini tidak, keadaan badan pulak yang lemah-longlai.

Esok, lagi lh geng2 aku pergi kursus...lagi bosan. pergghh...bosan2..takde geng berbual. Bos aku pulak ada esok. Haaaa.....malasnye nak keje...macam nak cuti rasenyeee...NAK CUTIIIIIIII..........!!!!!!!!

Bosan2 nie lah aku meluangkan masa utk menaip entry ini. Sebab tue tajuk entry aku "bosan melanda". Geng2 sebelah khusyuk mentelaah mengadap komputer masing2..entah apa dibuatnya aku pun tak pasti...malas aku nak ambik port. Bosan nie membuatkan mood aku pun tak berapa ceria. Takde pulak hari nie orang buat lawak giler..biar hilangkan rasa bosan nie. Mata pulak takde rase mengantok. Tengok fb pun takde cite yang menarik, nak tengok tonton tak leh login (dah buat apa sepatutnya pun sama jugak), nak bukak lagu takde lagu baru, nak bukak you tube tak leh, errmmmmm...apa pun tak leh...

tik tok tik tok...menunggu jarum panjang menunjukkan angka 12 dan jarum pendek angka 5, dah tak sabar rase nak balik daripada menangguk je....k lh tinggal 5 minit lagi..bye..kawan2 ku yang pergi kursus selamat berkursus ye...

silalah comment post ini...

No comments: