Friday, June 24, 2011

Pecah

Sayang punya sayang akhirnya pecah jugak....tapi nasib baik tak pecah berderai cuma tutupnya sahaja klipnya patah. Apa yang pecah eik? karang aku cite panjang melebar korang tak faham tak guna jugak kn...yang pecah sebenarnya alat make up aku.. Nasib baik benda tue aku dapat percuma. Percuma-percuma pun, aku sayang tau sebab memang aku nak kn benda tue... kalau nak beli bukannya murah, mahal ooo...

Walau pun pecah tapi masih boleh digunakan. Aku rasa setahun pun belum tentu aku boleh habis guna, paling tidak pun cuma warna-warna aku selalu guna je lh... Aku nie bukannya pandai sangat make up. Cuba-cuba je asal nampak cantik, sedap mata memandang kira ok lh tue... Tue pun aku tengok-tengok orang solek. So, aku pun mencuba lh...bila tanya pendapat kengkawan, kengkawan kata ok lh tue cantik....Tapi aku tak tahu lh kalau diaorang hanya nak sedapkan hati aku je....aaaarghhh....lantak lh. Bila lagi aku nak buat perubahan pada diri aku...Aku kne jaga penampilan aku, bukan untuk bekerja sahaja tapi untuk menjaga status seorang isteri jugak...bila orang nampak isteri sapa nie cantik, nama suami aku jugak dapat nama.....begitu jugak suami aku, seboleh mungkin aku akan pastikan suami aku sentiasa nampak kemas dan bersih.

Make up dh pecah nak buat macamne lagi..nak mintak baru rasa membazir pulak. So, guna aje lh...Duit yang ada digunakan untuk yang lebih berfaedah..

Pecah gelas pecah Make up, lepas baca comment-comment dan take up.

No comments: