Monday, April 25, 2011

Internet oh internet

Dh berapa hari tak update blog. Mane tidaknya ternet komputer aku nie sekejap ok sekejap tak ok. Bila bukak blog orang lain boleh plak tp bila bukak yang aku punya blog tak leh. Hangin je aku... nasib baik kerajaan punya kalau tak aku bakor aje komputer nie kang...

Hari nie pun ternet nye tak ok lagi. nie pn aku cuba-cuba je taip kalau korang bace post aku nie maknenya post aku dh publish lh... yang benar benarnye aku pun tengah takde idea nak publish post tentang apa. Tiba tiba terlintas pulak dlm otak nk cete tentang ternet yang tak ok nie..

Kalau ternet tak ok, Ya Allah dia punya bosan....tak thu nak kata mcamne. Walau pun keje banyak tetapi sesakali nak jugak rehatkan minda ngan tengok ternet. Lagi satu keje aku nie melibatkan ternet jugak. Lagi lagi kalau kne cari pekeliling atau bahan dalam laman web tertentu. kalau ternet tak leh bukak macam malas nak wuat kje. Sampai macam tue sekali penangan ternet nie...hehehe...malas malas pun keje tetap buat tau! BUAT!...

Ala aku rse korang pun same macam aku kn...selain handphone, ternet pun satu kehendak pd korang betul tak?...kalu takde ternet macamne korang nak update blog?. hehehehe......k lh ye see u next history.. 

No comments: