Thursday, October 4, 2012

Kemaruk Adam dan Hawa

Assalamualaikum bersua kembali.....

Sekarang ni banyak drama dan filem dri versi novel. Yang tengah hangat sekarang drama Adam dan Hawa. Ermmm..........pada mulanya aku tak terjebak langsung sbb canel mustika HD takde so, tak tahu lh tentang cite tu. Tapi adik ipar aku lh yang tengah kemaruk cite adam dan hawa. Sampaikan dalam fb pun hangat bercerita tentang yang sama.

Oleh kerana katanya best sangat cite tu aku pun cuba lh tengok dalam internet dari episod 1 hingga terkini. Bila ikuti setiap episod rupa2nya memang best giler dan sekarang aku dah kemaruk dengan cite adam dan hawa dan tak sabar pulak nak tunggu episod seterusnya.

Aku bukak blog ezany-kun.com, pelbagai comment dari peminat setia drama adam dan hawa. Bukan sahaja wanita, lelaki pun ada yang kemaruk cite tu sehinggakan sanggup tinggal cite korea.

Walaupun heroinnya tak secantik Era Fazira tp ada manisnya, lakonannya memang berkesan sehingga menyentuh hati para penonton. Wajah tak penting yang penting lakonannya um! wajah cantik pun belum tentu dia boleh membawa watak hawa dengan terbaik...tahniah lh nadia!! aku rasa dia memang layak memegang watak hawa tu. Watak adam pun memang sesuai dengan aaron.

Episod sekarang ni mereka tengah mengerjakan umrah, memang tak sabar lh nak tengok mereka berjumpa dan hidup bersama selamanya. Macam semalam, badan aku memang letih giler sebab sebok siapkan 5s kat opis tapi tetap gagahkan diri tengok adam dan hawa. hihihihihihihihi..........penangan adam dan hawa.

Ok lh bye bersua di entry lain pulak ye.....

silalah comment post ini...

No comments: