Tuesday, July 3, 2012

Anak tak nak isap tetek

Aku ada masalah menyusukan anak. Aku ada baca artikal2 ttg penyusuan susu ibu dan aku ada praktikkn tp baby aku tetep tak nak isap. Kemungkinan puting tetekku pendek kot. Walaupun dia tak nk isap tetek tp susu badanku dia minum. So, aku hanya mampu memerah je utk bagi dia. Aku juga terpaksa memberi anak susu formula krn susu badanku tak dapat memberi 100% kekenyangan untuknya. Aku kalau boleh nak memberi susu badan sepenuhnya kpd dia sehingga paling tidak 2 tahun. Susu badan ni banyak khasiatnya tp apa kn daya tak boleh.

Sesiapa yg membaca entry aku ni, kalau ada idea ke atau cara2 penyelesaian runsingan aku nibolehlah share ngan aku ye. Aku sangat2 mengharapkan anakku menghisap tetek ku drp menghisap puting botol. 


1 comment:

Cik Senyum (CS) said...

Cik Reena, sakit tau kalau kita pam susu.....

skrg baby dah nak susu pakai susu ibu tak?