Monday, June 18, 2012

Tembamnye...

Semenjak dah mengandung nie wajah dan badanku sudah berubah menjadi tembam. Percaya tak percayalah. Dulu kurus je berat pun baru 45kg sekarang nak 69kg. Korang bayangkanlah berapa comel dan tembamnya aku sekarang. Kalau tengok gambar sendiri pun macam tak percaya dah setembam itu aku sekarang. hehehehehe.....banyak air agaknya dalam badan aku nie.

Kalau tengok badan aku nie mesti baby dalam perut pun tembam dan comel macam mamanya agaknya...haceh! perasan sendiri. Sekarang aku hanya tinggal 6 hari je lagi dan aku akan melahirkan babyku yang pertama. Macam mana agaknya rupanya, ikut wajah sapa agaknya adakah mamanya atau papanya...hihihihi...tak sabar rasanya.

Papa dia memang dah tak sabar-sabar nak tunggu baby keluar. Hari-hari cakap ngan baby "bila baby nak keluar?, papa dah tak sabar nie..' hihihi..seronok rasanya bila dalam situasi mengandung nie. memang indah. Betul kata para ibu diluar sana, bila mengandung adalah saat paling indah dalam hidup berumahtangga. Inilah masnya si isteri-istri nak bermanja dengan suami tercinta. Sepanjang tempoh 40 minggu mengandung, saat paling indah adalah semasa baby dah mula bergerak-gerak dalam perut. Si ibu pun akan bercakap-cakap ngan baby dan baby akan memberi tindak balas. Memang seronoklah...

Sepanjang aku mengandung nie, selera aku memang sentiasa ada. Asyikkkk.....nak makan je. sebab tue badan aku cepat naik dan menjadi tembam dan comel sekarang. kalau terserempak ngan kawan sekolah diaorang pun terperanjat tengok keadaan aku sekarang. Sampaikan ada yang tak kenal aku. Manak taknya dulu muka kecik sekarang dah bulat. hahahahaha.......perubahan dalam hidup ku sekarang.

 silalah comment post ini...

1 comment:

reena said...

Sorylh ye gambar tak leluar w/pun dah upload..aku pun tak tahu knp ngan blog aku nie...spa thu tlglh aku ye knp blh jd mcm nie..