Thursday, February 2, 2012

Wajah Berseri..

Terima kasih,terima kasih....

Kamsia, kamsia..

Toceh, toceh..

Arigato Ngozaimas...

Kepada orang yang memuji wajah saya berseri seri bila mengandung. Kembang sekejap ***@@@@###  hehehe... Saya tak sedar pun, yang saya pasti saya suka bersolek. Lagi pun saya baca buku, walau pun kita mengandung, keterampilan juga perlu dijaga. Haaa....inilah yang membuatkan saya cuba menghiaskan diri walaupun perut saya semakin hari semakin membuncit...hahahaha....

Ada juga yang mengatakan kalau suka bersolek dapat anak lelaki, ia berlawan. Tapi tak tahulah kn...betul ke tidak. Allah lebih mengetahuinya. Saya dan suami tak kisah pun, kitaorang terima perempuan atau lelaki. Asalkan baby dan saya selamat serta sempurna sifatnya.

Lepas bersalin lagi banyak kena  jaga, bukan sahaja wajah tapi badan lebih penting. Haa...lepas bersalin kenalah makan kallogen untuk dalaman dan luaran. Banyak betul perempuan kena jaga kn!. Errmmm....demi keluarga akan saya lakukan. I Love My Family!!!

silalah comment post ini...

No comments: