Wednesday, February 15, 2012

Tinggal Sorang Sorang..

Sekarang nie aku duduk keseorangan di rumah, suami di KL, adik dan emak pergi menjemput sedara mara. Biasalah kan hari bahagia dah tak lama lagi so,kad jemputan kenalah diedarkan segera nanti tak ramai pulak yang hadir...

Oleh kerana aku tinggal sorang sorang so, aku pun menghabiskan masa tengok internet lah. Tv bukak jugak buat buat suasana tak sunyi...hehehe....dalam dalam berani aku nie ada jugak takutnye...mana tak takut kau! kalau hantu tue kata orang boleh jugak baca ayat suci al-quran tapi kalau manusia ko baca dia tak hilang hilang....ish! ish! jauhkanlah ya Allah...lindungilah aku Ya Allah! Amin..

Ala.....jap lagi pasti emak dan adik dah balik. Padan muka sendiri tadi orang ajak tak nak pergi, dah tue pikir bukan bukan pulak. Takde apa akan belaku lah kerana Allah sentiasa melindungi aku..(sedapkan diri sendiri)...

Tq Allah.


silalah comment post ini...

No comments: