Wednesday, February 15, 2012

Taq Terima Kasih Adik Iparku...

Errmmm....kali ini aku design taq TQ untuk adik ipar aku pulak....korang nak tengok tak?tengok lah tengoklah...ye, aahhh....peduli apa aku nak jugak tunjuk. hahahaha......buruk perangai. Aku saje je nak tunjuk. Aku nie bukannya pakar design seperti pakar design di luar sana tue yang memang design kad kahwin dan taq tq pengantin. Tapi kalau kawan-kawan dan sedara mara mintak tolong, aku buatkanlah. Oh ya! celoteh celoteh terlupa pulak nanti aku nak tunjuk kat korang. Jom tengok!


inilah pilihan pengantin


Haaa....amacam kawan kawan, ok tak design aku. Hehehe....puji sendiri. Gambar yang pertama adalah pilihan pengantin. Taq tq tue pun dah siap ditampal disemua goodies goodiesnya untuk hari bahagia dia nanti.

Akak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU dan
 semoga kalian berdua berbahagia hingga ke akhir hayat....aminn..


silalah comment post ini...

No comments: