Friday, February 10, 2012

Orang Belanja Makan

Hari ini rezeki makanku melimpah ruah, Alhamdulillah....syukur kepada Allah. Oleh kerana makananku terlebih so, aku sedekahkan kepada orang lain. Terima kasihlah kepada orang yang membelanja aku makan tengah hari, nasi campur ayam asam pedas lagi.

Semoga Allah sahaja yang membalas jasa orang yang belanja aku tue, aminnn...

Diharap sebelah petang ini aku dan kawan aku dapat menyiapkan semua dokumen tender, kalau tak semua pun 3/4 daripada 29 dokumen tender dapat disiapkan. Walaupun hanya 29 dokumen tender sahaja tapi hendak menyemaknya makan masa dan memerlukan ketelitian. Bos beri tempoh sampai esok untuk siapkan semakan. Kalau tak siap hari ini terpaksalah aku dan kawan aku kena ot esok untuk menyemak kesemua dokumen tender tersebut. Errrmmmm....takpe takpe, masyukkk......Jangan risaulah bos, guarantee satle punya....tapi bos kenalah belanja kami makan  esok..hahaha....(errmmm...dpt ke????) hehehe...

Rase-rase petang nie ada orang belanja lagi tak????***hehehe....dah beri betis nak peha pulak ye...hahahaha...tunggu jelah kalau ada, alhamdulillah kalau takde pun takpe...



silalah comment post ini...

No comments: