Thursday, January 19, 2012

Serbasalah...

Perasaan serbasalah dalam diri nie masih terasa lagi walau pun perkara itu sudah berlalu. Adakah aku nie zalim? ermmm.....entah lah...aku rasa aku tak sezalim macam firaun. Aku dah offer tapi ditolak atas sebab yang munasabah dan boleh diterima akal juga. Walau bagaimanapun, perasaan serbasalah aku nie masih aku terasa dan kadang-kadang merasa seperti berdosa pula.

Ia bukan kesilapan aku atau sesiapa jua, ia adalah keadaan yang menjadi puncanya aku merasa sedemikian. Aaahhhh!!!!!!! biarlah ia berlalu begitu sahaja. Sekarang pun keadaan sudah seperti biasa, nak buat apa lagi memikirkan sangat tentang perasaan yang bermain-main di dalam diri, nanti memakan diri susah pulak aku.

Lagi pun sudah diputuskan bagaimana hendak memulihkan keadaan serbasalah. So, ikut sahaja apa yang telah dirancangkan.

silalah comment post ini...

No comments: