Tuesday, December 13, 2011

Birthday 2011

Tahun 2011 nie kalau tak silap 4 happy birthday disambut antaranya happy birthday nurul anak sedara suami, happy birthday suami dan alia, happy birthday aku dan happy birthday najihah anak sepupu suami.

Biasalah kn setiap kali menyambut HB nie, budak-budak lah yang paling suka dan meriahkan suasana. Budak-budak kan suka makan kek..Jom tengok kek masing-masing....


Happy Birthday Nurul

Happy birthday Suami & Alia

Happy Birthday aku

Happy Birthday Najihah
Budak yang paling suka makan kek adalah budak nie..

Cuba teka antara 3 orang nie yang mana satu budaknya????hehehe...

Macam-macam kek kn..semuanya sedap..kesemuanya aku makan. Aku nie sebenarnya kurang suka makan kek sebabnya aku tak suka krimnya, cukup memuakkan...tapi kek-kek nie krimnya jenis macam ice-cream kurang memuakkan...

Budak semakin membesar tapi aku dan suami semakin.......dewasa...hahaha...kami belum peringkat tua lagi tau! masih di peringkat muda lagi...hehehe..

silalah comment post ini...

No comments: