Wednesday, October 5, 2011

Baik Hati...

Hari ini di opis aku ada seorang budak yang baik hati masakkan nasi goreng untuk kami...sebenarnya petang semalam aku n the geng gurau2 je sje menyakat dia tapi.....rupa2nya betol2 dia buat hari ini. Alhamdulillah mungkin rezeki kami jimat duit hari ini..hahahaha...dan semoga Allah limpahkan rezeki dia amin...

Bukan sekadar nasi goreng je tau siap pakej ngan telur lagi....memang baik hati budak tue kn! kn!..tak tahu lah apa mimpi dia....aa..tau....ish! tak baik lh fikir yang bukan2....astaqfirullahalazim.....

Sebenarnya ini dia sifat kekeluargaan di tempat  kerja aku nie. Lepas2 raya nie lagi lah macam2 kuih di bawa ke opis untuk dikongsi makan bersama. Kalau letak dirumah takda selera nak makan tapi bila letak di opis sekali pandang je, dua kali pandang dah licin dah...tinggal balang je...ish! ish! memang pemakan kawan2 aku nie...bagus2...tak membazir kn kengkawan....pembaziran itu kan amalan syaitan...

Sifat gurau senda di tempat kerja aku nie memang selalu. Ini lah yang membuatkan opis aku sentiasa meriah...ketawa selalu kan adalah salah satu petua awet muda. So, kengkawan di luar sana jangan lah anda lokek dengan senyuman ye...happy always!!!! hilang seketika masalah yang serabut di kepala...selamat beramal.

silalah comment post ini...

No comments: