Friday, August 5, 2011

Puasa kelima

Hari ini badan aku lemah sangat tak bermaya. Nak balik petang nie pun macam tak larat nak bawa kereta. Ngadu lah dgn abg cayang... manja...:):):) hehehe...

Badan aku nie aku dah rasa drp semalam lagi, tapi hari nie terasa sangat-sangat...letihnya. Pagi tadi mengaji pun sampai aku terlelap. Ish! teruk betul aku nie. Nak kata tak cukup tidur, cukup. Tak kn lah kerana aku menjahit aku jadi lemah macam nie...mustahil..mustahil...

Lepas balik kje hari nie nak pergi klinik Poliklinik dan MB lah. Hihihi....sempat lagi nak menyinggah MB yerk! nak beli bubur ayam lah....tekak nie terasa nak makan bubur ayam pulak. Nasib baik esok dah cuti. Program petang nie nak basuh kereta pun jadi, badan tak larat. Kereta aku tue dah bercorak cantik, dah berapa minggu tak basuh.

Petang nie pun aku tak tahu lah kalau nasib aku baik mak mertua aku dah masak tapi kalau kurang baik aku kne jugak lah kuatkan diri untuk masak berbuka puasa. Lebih kurang 20 minit lagi nak balik. Dah tak sabar rasenya nak baringggg.....Ya Allah engkau selamatkan lah perjalanan pulangku hari ini dengan selamat..amin..

silalah comment post ini...

No comments: