Thursday, May 19, 2011

Tengok, bergambar dan menggunakan

Assalamualaikum...

Ermmm....lama beno rasenya tak menaip dalam blog nie... bukannya tak nak update tapi masa yang tak mengizinkan. Kerja pun sampai bawa balik umah. Ish! ish! ish!...punya lh rajin aku nie kn...Ops! terlebih sudah....Sowey...:):):)

Kali nie aku nak cite kisah "tengok, bergambar dan menggunakan". Rase rase korang apa kebendanya eik? binatang apa? macam macam terlintas di fikiran bila baca tajuk aku kali nie kn... Sebenarnya aku nak bagitau kat korang apa yang aku maksudkan adalah Masjid Kristal... hehehe.....

Ye lh, mungkin pada korang ala dah pergi dh...kalau orang terengganu lagi lah kan agaknya hari hari dah sembahyang kat situ... tapi, masalahnya itu korang aku belum pernah pergi lagi... Haaaa....masa aku pergi SUKANUN lah aku menjejakkan kakiku di Masjid yang sergam indah itu...punyalah cantik... Masjid Terapung pun dh tak cantik macam Masjid Kristal... masa kitaorang nak pergi Masjid Kristal tue, lalu lah masjid Terapung tak ramai pun pergi situ tapi masih adalah. Kalau Masjid Kristal nie macam Masjid Putrajaya, orang bukan islam pun ada pergi semata mata nak ambil gambil kat situ. Kalau orang islam datang situ semata mata nak ambil gambar sahaja aku pun tak tahu lh nak kata apa...

Sebelum nie suami aku ada jugak tunjuk gambar yang dia pergi kat situ sembahyang. Masa tue kawan dia kahwin dapat orang Terengganu. Aku tak ikut sebab kitaorang belum kahwin dan dia pun pergi ngan kawan kawan lelaki sahaja. Keje gila aku nak ikut. mampus aku kne belasah ngan mak aku....naya naya...

Ok lh kawan kawan di sini ada beberapa gambar untuk korang mencuci mata ....zazzzz...






No comments: