Friday, May 6, 2011

KFC..yumm..yumm..

KFC! Ayam yang paling sedap daripada MD & MB. pada pendapat dan citarasa aku lh...kalau korang aku tak tahu lh... Tapi kalau hambuger, sudah tentunya MD.. tapi aku dan suami tak berapa gemar makan hambuger...lagi satu MD nie mahal sedikit daripada KFC... Mahal tapi berbaloi..





Aku rasa hampir 5 bulan aku tak pergi makan KFC kerana kekangan masa dan duit tak boleh habis untuk enjoy kerana ada yang lebih memerlukan duit daripada makan KFC. Lagi pun kalau aku nak makan KFC, aku kne pergi ke Kota Tinggi jauh...tempat aku takde lagi KFC...

Pada 30 April 2011 yang lepas aku pergi makan ngan suami aku. Akhirnya terlepas jugak mengidam nak makan KFC. Hehehe....bukan ngidam apa sebab dah lama tak makan tue rasa macam nak makan pulak...

Menu yang selalu kami tempat ialah Snack Plate. Tapi kali nie aku je yang tempah lain iaitu Chiken Chop. Rasenya boleh tahan sedap. Ayamnya pun tak takde tulang so, mudah lah nak makan tak lh ayam terpelanting nanti....ye lh kn makan pun guna garfu dan pisau. Kalau terpelanting malu pulak nanti...mne nak letak muka. So, kawan kawan pergilah KFC untuk merasa menu baru KFC. Selamat menjamu selera!..



 

No comments: