Friday, April 1, 2011

Sini Ada Hantu

Hari nie (Jumaat) aku tak balik rumah waktu t/hari. kawan-kawan aku yang lain pun tak balik jugak so, kami pun merancang nak menonton wayang sama-sama. Tapi wayang kami nie lebih best tau tak ramai sangat yang menonton cuma kami-kami je.. bila bab kelakar satu bangunan dengar suara kami. Lagi pulak tak de orang lelaki, ye lh kn orang lelaki kn pergi sembanyang jumaat....kami-kami nie memang pekerja yang cemerlang walaupun ada masa tengok wayang tapi masuk kerja tepat pada masanya tau...sebabnya wayang kami dalam office je guna komputer....kahkahkahkahkah....

Mesti korang rase office kami nie dekat ngan bandar kn, waktu rehat boleh g tengok wayang kat plaza compleks..huhuhuhu....tipah tertipu rupanya... Ini lah yang bagusnya bila office jauh ngan bandar atau pekan, duit pn tak banyak melabur, kurang terdedah ngan sosial yang negatif dan masuk kerja pun tak lewat sebab dah memang jadi penunggu office... Bila kami keluar g bandar pasti ada cd yang akan dibeli untuk diwayangkn pada hari jumaat sebab masa rehat lebih panjang dari hari Isnin hingga khamis.

Hari nie kami tengok wayang "Sini ada hantu". Ceritanya tak lh berapa seram sangat tapi boleh lh. Dalam seram-seram tue ada jugak kelakarnye. Bila bab kelakar tue yang satu bangunan dengar suara kami nie..Cerita ini mengisahkan cerita dalam cerita. Kalau aku menceritakan pada korang kat blog nie nanti korang tengok cerita tue dh tak best pulak sebab dh thu jalan ceritanya so, kalau nak thu cerita "sini ada hantu" korang belilah cdnye ye dan tengok sendiri. Selamat menonton wayang!

No comments: