Tuesday, April 26, 2011

Sakit Gigi

Toloooooooggggggg!!!!! Sakitnya gigi!!!!! walaupun umur aku dh 20-an Gigi bungsu baru nak tumbuh tau...tapi dia punya sakit Ya Allah...sampai demam demam aku dibuatnya. Hari nie aku kne lagi sakitnya sebab giginya belum naik habis lagi kot. Gusi bengkak, Kepala pulak terasa benggal bengal je... Memang betul kata orang kalau sakit gigi nie memang ler..nak meradang je, bunyi bising pun tak leh.

Hari nie jugak aku kne siapkan laporan tahunan 2010. Bertambah pening kepala aku nie...Tapi alhamdulillah akhirnya aku berjaya menyiapkan keje aku. Terima kasih Allah kerana memberi aku kekuatan.

Petang nie pulak ada latihan bowling. Entah aku boleh main ke tidak aku pun tak tahu lah...mintak mintak lh aku dapat skor 130 ke atas. Demi jabatan akan aku gagahi jugak untuk membuat latihan nie. (Ceh! demi Jabatan !)...jangan jealous kengkawan.... k lah aku dah tak tahan nie, nak g menunaikan kewajipan sebagai orang islam dan nak bersiap pergi latihan bye!!!..

No comments: