Friday, April 15, 2011

Badminton Super Series KEJORA Mixed Edition 2011

Pada 11 hingga 13 April 2011 telah diadakan Badminton Super Series KEJORA Mixed Edition 2011. Aku adalah salah seorang pemainnya. Aku nie tak lh sehebat yang lain tapi boleh lah sekadar untuk memenuhkan orang je...hehehe...

Partner aku adalah shamil. Dia lh yang cover aku, aku main depan je.. Alhamdulillah masa game hari pertama aku lawan ngan team kak eka & Kamal, kami seri dan lawan ngan Iqbal & Era, aku menang. pada keesokkannya, aku lawan ngan noni & rosdin aku jugak yang menang. Manakala masa lawan kak ulai & napi, aku dikalahkan. Tapi kalah bermaruah tau! bermaruah!....

Hari ketiga aku tak dapat hadir kerana pergi melihat bapa mertuaku di hospital. Keputusan aku dapat dari noni yang aku & Shamil dapat no. 3. Johan adalah kak su & Hairy dan naib johan adalah kak ulai & Napi. Alhamdulillah... aku menang tempat ke-3 pun kerana shamil. Dia memang hebat kerana dia adalah pemain single. Aku ni just buat ada-ada je....tumpang tuahnya..huhuhu.. Aku dengar lepas nie akan ada lagi game mix badminton nie...tapi tak tahu lagi lh tarikhnya. Entah boleh ke tidak aku join nanti...Kalau dapat partner ngan dia lagi bagus lah...,itu pun kalau dapat..kalau tak, tuggu dan lihat je lh...

Game ini jugak aku dengar akan berterusan. bagus lah...memang semangat kesukanan budak-budak nie...macam nie lah baru KEJORA boleh menang apabila game makspen ke badan berkanun ke...semangat macam nie lh yang dicari-cari...cayok-cayok kawan-kawan...KEJORA boleh! KEJORA menang!.. Wah! aku pulak yang lebih-lebih..hehehe...

No comments: