Monday, March 7, 2011

Kerja, Kerja,Kerja...

Minggu nie adalah minggu yang terlalu buzyyy.....sampaikan aku dh tak larat nk satlekn semunya dalam satu masa...arghhhhhhhh....tensionnyeee...

Bulan 3 (Mac) nie, aku rse bulan yg kelam-kabut kot. Mne tidaknye kawan seperjuangan aku dh berhenti krje sbb dpat krje di tempat lain. So, banyak lh kerja aku lps nie kne satlekn utk membantu penolong bos aku tue. Sebelum nie kurang lh cikit beban aku...tq akma...sedih pulak bla terkenangkn die...ermmm...tp tkpe lh dh memang ini lh nmenye kerja betul tk!. Kta nk jdi Kaya n berjaya so kne lh kje kuat, jgn merungut wahai umat Nabi Muhamad S.A.W.....huhuhu...

Pada mse yg sme jugak JAN nk datang kt tempat krje aku, haaa...apa lg mcm2 lh kne sediakn utk diaorg....Tp aku rse tk banyak penemuan yang -Ve kot, mungkin boleh dapat 3 bintang, amin... mudah2an...

Pulak tue pada 10 hingga 25 Mac 2011 nie bos aku tkde plk g umrah. So, Pen. bos aku lh kne pikul t/jwbnye..tugasan utk masing2 dh semestinya ada..So, aku akan jd pekerja yg sangatttttt.....rajin. hahahaha.....
rajin tang apa tk pastilh..hehehe....
k lh nk wuat kje nie, kite jumpa di lain cete k..

No comments: