Tuesday, March 22, 2011

Demam lh pulak

Tamat sudah kursus ku pada 20 hb Mac 2011 yang lepas. Alhamdulillah...pelbagai ilmu yg ku perolehi dr kursus tersebut.. daripada 0% kpd 50% tentang KIK yg aku perolehi...tp masih serabut lg lh..ye lh kn kursus pun hanya 3 hari shja lepas tue banyak kumpulan, lain lh kursus tue hanya utk kumpulan aku shja jd dapatlh penceramah tertumpu pd kumpulan aku je.... insyaAllah dengan adenya rakan lama kami boleh buat dan menyiapkannye dengan terbaik program kami nie...

Tp kali nie aku p kursus kondisi tubuhku tidak kuat pulak. Pada hari kedua je badan aku dh mula sakit2, tekak pn dh sakit. Mase kelas hari terakhir aku sempat lg terlelap mse rihat 10 minit..punya lh lepak rse badan nie, mcm tk sabar nk balik. Nasib baik jugak mse balik tue tkde yg nk singgah shopping, klu tak Allah shja ler yg tahu...Sepanjang perjalanan balik aku tidur je..tambah lg pulak hari hujan, lg lh sedap tidur. Sedar2 je dh sampai kota. Lps tue sambung balik tidur, sampai lh kat air tawar 2 aku dh tkleh nk tidur sehingga ke penawar. Suami ku yg jemput aku balik. Tq Bee.

Sampai shja rumah, badan aku memang dh tak larat, aku terus baring dn tertidur. Sampaikn mata pn dh tk larat nk bukak. MasyaAllah punya penat rsenye aku tertidur sampai lh jam 6.00 ptg. Lpas aku bangun tue, badan aku trase punyalh panas, pucat, trse sejuk dn menggigil. Malam tue jugak suamiku bawa aku p poliklinik kat Bandar Penawar, Ya Allah, demam aku sampai tahap kepanasan mencecah 40 'C. Doktor pun menyarankan aku diberi suntikan thn sakit..nk tak nk terima aje ler..badan pun dh tk larat dh..dn esoknya aku diberi MC tk perlu p kerja.Hurey! dpt rehat..

Setelah bangun dri tidur ke esokannye, rse sakit2 badan dh mula hilang tp panas masih trase lg...Alhamdulillah Allah memberi ku kekuatan dn aku masih bernafas pd ke esokannye, tq Allah.

1 comment:

imal's said...

nak jadi ibu kot Theheh...tu yg sakit sakit tu. Ada loyey2 tak?