Thursday, March 17, 2011

Amboi! buzzy mengalahkan bos pulak.

Minggu nie dan minggu depan adalah minggu kerja yang paling buzzy sekali sebab report nak disiapkan, powerpoint nk disiapkan, nk cari bahan utk powerpoint, nak uruskan makam malam bersama Audit Luar di Tg. Kapal Beach Resort dannn......nk update blog hehehehe....bak pepatah "menyelam sambil minum air" hahaha...

Sekarang nie aku tengah update blog lh, tp lps siap nie aku nk sambung balik siapkn report aku pulak. Nasib baik ada budak praktikal boleh lh die tolong buatkan powerpoint. Tq Lili..

Minggu depan penolong bos aku pulak tkde g kursus kat Nilai. Sbb nie lh aku yg kne handle tugas die attan makan malam kt Tg. Kapal. Yg jd maslahnye hanya 2 org shaja di unit UAD nie blh p sna. Die bajet utk 20 org shja termasuk VIP. VIP mestilah datang ngan driver kn tue yg tk dpt g ramai2..Klu ade yg tk dpt g kne cri pengganti pulak..nampak je kerja nie senang tp rumit dn melecehkn..Minggu depan plk turn aku di rumah mak aku, balik dh lh malm takutnye... mudah2an semuanye berjalan dengan lancar amin.....

No comments: