Wednesday, January 2, 2013

Back To School

Assalamualaikum n hi! kawan2.....mana yang ada anak dah sekolah hari ini area johor dah start bersekolah. Hihihihi....anak2 back to school ye. Dah cukup2 lah berehat setelah beberapa bulan bercuti ye. Mana yang nak duduki SPM tu buat yang terbaik, belajar rerajin supaya tercapai impian dan cita2. Di zaman sekarang ni pelajaran amat penting sekali demi kebaikan masa depan agar dapat pekerjaan yang bagus2 dan membina keluarga yang bahgia dan terjamin nanti.

Manakala bagi anak2 yang baru mula nak bersekolah, sebenarnya bukan anak tu yang excited tapi ibu n bapa yang terlebih excited sebab tahun ini anak first time bersekolah lah katakan....mesti macam2 ragam dan kerenah. Dalam beberapa hari ini ada ibu atau bapa yang akan meneman anak ke sekolah. Bukan sahaja meneman tapi belajar sekali. hehehehe.....dah tua2 baru tadika!!! hahahahaha......

Guru2 di luar sana, harap2 memiliki keikhlasan apabila mengajar anak2 murid agar perkara yang tidak sepatutnya tidak akan berlaku ke atas anak murid seperti guru belasah anak murid sampai lebam2, pukul kepala anak murid, guru mencabul anak murid dan sebagainya lah. Berilah didikan yang betul dan mengajar dengan hati yang ikhlas kerana Allah S.W.T. 

Selamat kembali ke sekolah ye adik2 dan anak2!!!!!!

Do the best 4 your Future!


silalah comment post ini...

No comments: