Tuesday, November 6, 2012

Tembamnye!!!!!

Dulu dan kini berbeza. Dulu kurus dan sekarang comel. hahahaha!!!!! puji diri sendiri lh pulak!. Lepas bersalin ni pipi naik dah macam kuih pau jauh berbeza sebelum mengandung. Sekarang ni tengah cuba nak diet sikit. Bukan itu sahaja, baju pun dah banyak tak muat. Tak kan nak beli baju baru je, ada benda yang lebih panting dari beli baju tu. Dapatlah jimat sikit dan kesian baju2 yang ada disimpan je dalam almari tak dipakai, masih baru lagi. Harap2 dapatlah turunkan berat badan. Wajah saya sekarang....seperti di bawah:



Ha! tembam kan saya. jauh berbeza macam muka profile. Ni baru anak satu. Mengalahkan kakak disebelah saya. hihihihihihi.......tapi saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang. TQ ALLAH!.

silalah comment post ini...

No comments: