Sunday, February 12, 2012

Sunyi Sepi Tanpa Orang Tersayang Di Sisi

Sungguh sunyi rasanya di rumah ini walaupun suara tv kuat di cuping telinga ini..
malam nie aku terpaksa berjauhan dengan suami tercinta kerana masing-masing ada tugas masing-masing pada esok hari...
Aku di rumah emak aku dan suami aku pula di rumah emaknya...
kami terpaksa mengambil keputusan begini..

Terasa rindu pula dengan suami...tapi takpe jap lagi pasti dia akan telefon aku untuk say good nite.
Tak berapa saat je terdengar bunyi dring!!!! dring!!!! telefon aku pun berbunyi...macam tahu-tahu je aku rindu kat dia...hahaha...
Aku nie lain sikit, walaupun berjauhan hanya satu hari, aku dah sedih. Itu baru dengar suara dalam telefon, belum lagi kalau aku hantar dia...errmmm...comfem air hujan akan turun dengan lebatnya...

Ok lah ye, aku nak p tidok esok nak kena bangun awal sebab kena p maulidur rasul di Kg. Mawai, Kota Tinggi. Tak sabar nak tunggu esok sebab esok rinduku akan terubat...

Ok assalamualaikum...

silalah comment post ini...

No comments: