Monday, November 14, 2011

Sukan KASWIRA

Semalam ada sukan KASWIRA di Kompleks sukan Air dan udara di Desaru. Errmmmm.......letih rasenya handle sukan tue. kehulur-kehilir aku semalam. Walau dalam keadaan berbadan dua nie, perasaan bimbang memang ada, tapi kena jugak kuatkan semangat untuk uruskannya. Alhamdulillah semuanya berjaya dan berjalan dengan lancar.

Pasukan aku kebanyakkannya kandas di separuh jalan. Ialah bila juara lawan juara dah tentu tercabar dan persaingan sengit, tapi kira ok lah. Bagi peserta KASWIRA yang mewakili JKKM Tanjung Balau, aku ucapkan terima kasih bebanyak kat korang kerana membantu aku untuk menjayakan sukan KASWIRA nie. Bagi yang berjaya, tahniah diucapkan.

Semoga tahun hadapan kalau ada lagi sukan seperti ini, aku harap orang lain pulak lah yang handle dan tiada masalah.

silalah comment post ini...

No comments: