Tuesday, November 1, 2011

Majlis kesyukuran dan Doa Selamat

Terima kasih kepada kawan-kawanku di Unit Pengurus Besar dan jemputan kerana sama-sama menjayakan majlis yang ringkas sebentar tadi. Aku minta maaf lah tak dapat nak buat di rumah dan juga di tempat-tempat yang eksklusif. Di rumah, aku tak nak menyusahkan ibu-ibuku memasak. Di tempat eksklusif pula, bajet kurang mencukupi. Tunggu lah aku jadi jutawan ke nanti insyaAllah akan tertunai...hehehe..

Dengan adanya rezeki yang Allah berikan ini aku ingin berkongsi dengan kalian semua. Cik Senyum, Cik Imal's dan Cik Noni, koranglah tempat aku selalu mengadu dan berkongsi suka duka......Semoga persahabatan ini kekal buat selamanya...aminn... 

Ya Allah, terima kasih di atas keizinanMu untuk ku membuat majlis yang kecil jam 10.00 pagi tadi dan aku mohon kepada Mu Ya Allah, merahmatilah kawan-kawan ku semua agar hidup mereka lebih bahagia daripada sebelum ini dan dilimpahi rahmat dan rezeki...amin...

Sekiranya ada kekurangan pada majlis tadi aku mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...Manakala bagi yang tidak dapat join sama atau ada yang terasa aku juga mohon maaf...


silalah comment post ini...

No comments: