Wednesday, July 13, 2011

Delivery Order..

Barang yang ditunggu-tunggu tiba hari ini. Alhamdulillah apa yang ditempah itu yang datang. Kalau lain, nampaknya memang tak merasa lh nak guna minggu nieee..Hari ini jam 11.30 pagi Tv dan meja makan baru sampai di rumah aku. Barang-barang ini memang mak aku dah lama idamkan tapi duit je baru cukup. Barang-barang nie aku beli cash. Aku malas lah nak hutang-hutang, lagi-lagi di Courts Maut (CM) tue. kalau beli hutang harganya boleh jadi 2 kali ganda daripada harga cash. Tapi CM nie memang pandai, kalau beli secara hutang dalam RM2 ribu keatas akan dapat hadiah percuma tapi dengan syarat hutang 60 bulan. CM nie memang pandai mempromosikan barang-barang diaorang...walaupun maut tapi tetap ramai yang ambil barang di CM.

 

Raya tahun nie beraya dengan tv dan meja makan baru lh...tapi kalau semua adik-beradik aku balik, meja makan memang tak muat, alamatnya ada yang duduk bersila lh. Alaaa...meja makan nie pn untuk tuan rumah. Oleh kerana tuan rumah hanya seorang so, memadailh meja makan tue... Rumah penuh pun setahun sekali je itu pun bila hari raya je..hari biasa tak semua anak-anak balik..

Lepas barang nie, mak aku berangan nak beli meja tv pulak. Dia kata Tv lebih besar daripada robok dia sekarang..Yelh kan robok yang sedia ada dah lama semenjak ayah aku ada lagi..nasib baik tak reput. Nanti kita beli mak ea...
silalah comment post ini...

2 comments:

imal's said...

wah... untung lah anak-anak tuan rumah raya ni dapat tgk Tv baru dan duduk kat meja makan baru teheheh... lagi2 yg duk dekat ngan mak kan..

cik reena said...

betul3...sudah semestinya...