Thursday, October 7, 2010

Perkahwinan


Tanggal 17 April 2010, aku bertunang. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar dan sempurna pada majlis tersebut. Belah pihak lelaki punyalh ramai yang datang ikut rombongan tersebut, banyak juga lh kos belanja masa hari pertunangan aku tue.Mana tidaknya tunang aku tue die lh lelaki tunggal dalam keluarga die, yang lain semua perempuan. Kalau tak silap aku hampir 40 orang yang datang. Di sini aku nak kogsi masa hari pertunangan aku. jom layannnn.....                

                                             ini bakal mak mertua aku
  ini bakal adik ipar aku

nie bakal kakak ipar aku


                             
                                                  nie kawan sekerja aku
nie anak sedara aku
nie kawan sekerja aku
                                   nie barang hantaran sebelah pihak perempuan








                             


                             
                             



Manakala di bawah nie pula barang hantaran sebelah pihak lelaki.












Erm...sekarang tunggu hari bahagia pulak iaitu  aku menjadi permaisuri dalam seumur hidup bakal suami (tunang) aku. Bila di tunggu, rasa lama, tapi bila tak ditunggu, semakin hampir tiba hari bahagia aku yang aku tunggu-tunggu selama ini. Alhamdulillah, aku bersyukur kepada Allah s.w.t kerana memperkenankan doa aku untuk hidup bersama orang yang aku sayang.Bila difikir-fikir macam tak sangka pulak dah nak kahwin. Dah semakin dewasa rupanya aku nie. Tarikh keramat ialah pada 27 November 2010 di pihak aku manakala, 28 November 2010 di sebelah pihak lelaki. Mudah-mudahan rumah tangga khazareena bt mohamed salleh dan ahmad firdaus bin mohd khalid kekal bahagia hingga ke akhir hayat amin...

No comments: